As the Unified Tertiary Matriculation Examination (UTME) go start on Friday, March 9 to March 17, the Joint Admission Matriculation Board (JAMB) don warn students wey wan write am based on wetin them no suppose carry come the exam
For one document wey the registrar of the board, Ishaq Oloyede sign, them list the materials.
Mr Oloyede say them ban the items so that them go fit prevent mago mago for the exam wey some people dey like do for the exam.
JAMB don tell candidates make them make sure say them print their E-slip before Friday as them no go shift the exam for any reason.
See the materials for down;
3) Mobile phones or similar electronic devices
4) Spy reading glasses which should be scrutinised
5) Calculators or similar electronic devices
6) USB, CD, hard disks and or similar storage devices
7) Books or any reading/writing material.
11) Ear pieces
12) Ink/pen readers
13) Smart lenses
14) Smart rings/ jewellery
15) Smart buttons
16) Bluetooth devices.
Feel free to share this post for social media.